joi, 2 octombrie 2014

Pe submuntele Valcei. Pe bicicleta.



Pe submuntele Valcei. Pe bicicleta. O tura de cinci zile in zona Olteniei de submunte. 
Tura a pus accent pe vizitarea obiectivelor religioase din zona Polovragi-Horezu-Costesti-Valea Cheii. Tura a fost una tip circuit, " cartierul general " fiind la Horezu, la pensiunea Erisia. Despre pensiune, numai de bine, camere mari, curate, spatiu pentru masa si relaxare, un mic garaj unde am tinut bicicletele in siguranta, amabilitate si suport din partea proprietarilor.

Tura a avut ca punct de plecare orasul Babeni unde am ajuns cu un tren IR CFR, tip sageata. De la Bucuresti la Babeni nu am reusit sa cumparam bilete pentru bicicleta, trenul nefigurand in sistemul operational cfr ca avand spatiu pentru biciclete. In tren am platit bicicleta conform graficului in functie de numarul de kilometrii, suma achitata in tren pentru o bicicleta fiind de 22.5 lei de la Bucuresti la Babeni. O posibila cauza pentru care trenul nu apare ca avand spatiu pentru biciclete este ca la mijlocul vagonului unde in mod normal pe trenurile sageata este spatiu liber pe o parte, la acest tren erau scaune montate, spatiul liber fiind undeva sub 0,5 m. Cu toate acestea, la intoarcere, pentru acelasi tren am putut achizitiona bilet de bicicleta de la ghiseul din Babeni, la pretul de 10 lei pentru o bicicleta, fara nici un fel de probleme.

Tura a avut la start 2 persoane si a masurat pe toata durata putin peste 200 de kilometri. 

Multumesc Ela pentru companie si Florin pentru harti.

Mai jos, cateva poze din zonele vizitate, tura pe zile urmand a fi descrisa in articolele urmatoare.
























Un comentariu:

  1. Ma bucur ca v-au ajutat hartile facute de mine. Ma gandesc sa fac si eu o parte din traseu.

    RăspundețiȘtergere