vineri, 1 februarie 2013

Cu bicicleta prin Teleorman 2

Am gasit pe un blog de arhitectura nbiste informatii despre conacul Manu din Meri/Vedea,sate aflate la cca 20 kilometrii de Rosiori de Vede.A fost o tura usoara,vreo 60 km in total,numai pe drumuri judetene si comunale,drumuri prafuite prin sate amortite de caldura sau de vreme.Desi peisajul iti lasa la prima vedere un gust amar,si trebuie sa faci abstractie de saracia evidenta din jur,are totusi un farmec aparte,Teleorman fiind judetul prin care mi-ar place sa ma plimb la fiecare sfarsit de saptamana.
Despre conacul Manu,din pacate nu am gasit nimic pe internet iar in sat cativa oameni pe care i-am intrebat au saltat din umeri.Conacul,in afara de acoperis care trebuie musai reparat se prezinta la nivelul zidurilor destul de bine,interiorul iarasi este pastrat cat de cat mai bine fata de ce am vazut la alte conace.Se afla amplasat foarte aproape de drumul comunal,se vede din strada,si detine un teren destul de mare de jur imprejur plus niste anexe care din pacate erau in pragul prabusirii.Arealul orasului Rosiori de Vede este ideal pentru ture de o zi cu bicicleta,in apropiere se afla si o padure,rauri,un drum prafuit printre viile din zona plus farmecul satelor amortite.



























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu