luni, 4 iunie 2012

Cu bicicleta prin Dambovita 4 26-05-2012

Tura a fost programata initial cu o saptamana inainte insa din cauza ploilor cazute nu am putut ajunge la obiectivul propus si anume Rezervatia de zimbrii Neagra din comuna Bucsani sat Ratoaia judetul Dambovita.In week-end-ul urmator am ignorat avertismentele meteo si am prins o "bresa" de cateva ore fara ploaie,exact cat sa ajung din Targoviste la rezervatie,sa ma plimb un pic prin padure si sa prind si trenul inapoi spre Bucuresti,traseul initial presupunea intoarcerea pe bicicleta in Bucuresti.
Pe scurt,distanta Bucuresti -Targoviste si retur am facut-o cu trenul,din Targoviste pana la zimbrarie si inapoi sunt vreo 60 km maxim,la zimbrarie nu am gasit pe nimeni insa am putut admira exemplarele de zimbrii de diferite marimi chiar pe langa gardul rezervatiei.Cateva cuvinte de lauda pentru cei ce au ales acest loc pentru o rezervatie,zona este foarte frumoasa,cateva sute de hectare de padure,padure unde am aflat ulterior ca s-ar afla si diverse depozite militare si fabrica de munitii de la Mija.
Rezervatia este cea mai mare din tara,accesul este foarte facil,drumul,cu exceptia celui din padure este asfalt cu portiuni mai bune sau mai rele,exista indicatoare spre satele invecinate insa direct spre zimbrarie nu am gasit niciunul.Alte informatii utile despre traseu gasiti pe harta de pe bikemap postata in josul paginii.
Informatii despre zimbrarie mai gasisti si aici.
Va sunt recunoscator pentru share-ul dat articolului.
Mai jos cateva poze:












































Traseu de bicicleta 1610114 - powered by Bikemap 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu