duminică, 19 decembrie 2010

Comarnic-Timisu de Sus-Brasov-12-09-2010

A doua iesire  in afara Bucurestiului,de data asta impreuna cu 2 baieti,era bine sa fi fost mai multi insa decat Ovidiu si Mare Branza au raspuns afirmativ in urma evenimentului postat pe Facebook.am plecat de dimineata,duminica, cu personalul 3001,pana in Comarnic.De acolo ne-am propus sa mergem pana la cascada Tamina din Timisu de Sus,si apoi sa ajungem la cea mai apropiata gara pentru intoarcerea in Bucuresti.Initial nu ne-am propus sa ajungem in Brasov insa dupa ce am coborat serpentinele care sunt inainte de Timisul de Sus,am hotarat sa tinem drumul drept spre brasov.


In Comarnic,am coborat din tren la halta Posada,si apoi am tinut drumul drept,DN 1,pana la destinatie.am facut cateva opriri, in Comarnic la Muzeul Cinegetic Posada si castelul Martha Bibescu,in Sinaia la castelul Peles,si in Timisu de Sus,in zona cascadei Tamina,si bineinteles in Brasov,direct la gara unde am ajuns cu 20 minute inainte sa plece trenul.

 Drumul,in total 54 km,desi a fost urcare continua pana in Predeal,cca 1000 m,nu a pus mari probleme,a fost destul de aglomerat din punct de vedere al traficului,insa soseaua este destul de lata pentru a nu fi nevoit sa pedalezi chiar pe langa masini,desi trebuie atentie sporita  la curbe.Traseul acesta,cred ca este cel mai indicat celor care nu au antrenament,si vor o iesire de o zi la aer liber si cu opriri dese.Sunt multe obiective turistice de vazut de-a lungul drumului.Iar daca traseul se face din sens invers,cu plecare din Brasov se poate merge pana la Campina,intr-o singura zi,numai coborare.










 traseul final a fost :
http://www.bikemap.net/route/776960




va urma...

Un comentariu:

  1. O sugestie: Traseul de pe bikemap poate fi adaugat direct in blog, ca obiect "embeded".
    Iei codul respectiv generat pe bikemap si faci paste in blog (in editarea HTML). ;)

    RăspundețiȘtergere