joi, 31 ianuarie 2013

Cu bicicleta prin Maramures 1 -ziua 4

Din Cavnic am inceput urcarea spre varf,o urcare mai abrupta prin localitate dar cu pantele line in afara.Din varf am inceput coborarea spre Maramuresul istoric,spre satele vechi cu biserici de lemn.O oprire importanta am facut in Calinesti,unde multumita lui Norbert am mancat cel mai bun cremsnit facut in casa si ne-am racorit cu un pahar rece plin cu bere de casa.Urmatoarea oprire a fost la manastirea Barsana unde s-a zabovit mai mult pentru poze si odihna.De la manastire am mers de-a lungul raului Iza prin satele Slatioara si Glod si dupa o urcare pitoreasca mai pe bicicleta mai pe langa am ajuns in Poienile Izei.Aici am campat in curtea domnului Boroica,unul dintre cei mai faini oameni intalniti vreodata de mine,bunatatea si ospitalitatea dansului ne-au cam lasat fara cuvinte pe noi,cei din partea de sud a tarii unde oamenii sunt mai reticienti in a te ajuta la nevoie.In Poienile Izei am invat ca poti trai multumit si fericit cu  o viata simpla si modesta.Seara ne-a prin in jurul gratarului cu slana,horinca iar pentru Catalin si Luiza cu un somn pe cinste in fanarul cu trifoi.

























































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu