joi, 31 ianuarie 2013

Cu bicicleta prin Maramures 1-ziua 6

Initial,ne propusesem sa facem pauza in ziua in care facem traseul cu mocanita,insa tinand cont ca mocanita nu a parcurs tot traseul din cauza unor lucrari la infrastructura,la ora 15.00 eram inapoi si am hotarat sa pedalam in continuare spre Borsa in ideea de a innopta acolo.Insa,seara ne-a prins in alta parte,si anume in Valea Stanii la o cunostiinta de-a lui Norbert.Plecand din Viseu de Sus,grupul s-a fragmentat si pana sa ne dam seama unde suntem trecusem de Borsa si mai aveam cativa kilometrii pana sus la pasul Prislop.Fortand un pic am ajuns in varf si de acolo am coborat pe inserat in Carlibaba iar din Carlibaba pana in Valea Stanii am pedalat pe un intuneric absolut.Am reusit sa pedalam aproape 80 km,partea grea fiind pana la pasul Prislop,de acolo a fost coborare in viteza chiar pe unele portiuni.Efortul s-a simtit pe deplin a doua zi.






























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu