joi, 31 ianuarie 2013

Cu bicicleta prin Maramures 1 -ziua 3

Ziua a treia a inceput in forta,cu urcarea pasului Gutai,prima portiune cu adevarat solicitanta de pe traseu,unde fiecare a urcat in ritmul lui,Ciprian fiind de departe campionul nostru.De-a lungul urcarii peisajele de care aveam parte ne ajutau  sa pedalam mai usor,de pe muntele  Gutai am coborat in forta pana in Baia Sprie,trecand pe langa vechile constructii miniere acum lasate in paragina,unde am facut o pauza de masa si o baie racoritoare in Lacul Albastru.Din Baia Sprie am continuat spre Cavnic,unde urma sa campam peste noapte,renuntand la bucla spre Copalnic-Targu Lapus.Pe drum am avut parte si de o ploaie de vara,asa pentru a ne simti bine :) .In Cavnic chiar inainte sa ne cazam la o vila unde am stat toti 5 intr-o camera,am avut si prima pana de pe traseu,Catalin fiind norocosul.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu