marți, 31 mai 2011

Plimbare la Rezervatia de bujori Comana-22-05-2011

Despre obiectiv.....nu este o rezervatie in adevaratul sens al cuvantului,nu este ceva delimitat si administrat,este pur si simplu o portiune din padure unde se pare ca bujorii sunt mai numerosi decat in alte parti.Localizarea "rezervatiei",este in padurea Comana,undeva in dreapta localitatii,cum vii din satul Vlad Tepes,peste calea ferata.Se poate ajunge si prin padure,exista drum marcat.De mentionat ca in aceasta perioada are loc in localitatea Comana,Festivalul Bujorului,nimic altceva decat un balci mai modern,cu gratare si muzica de petrecere.Chiar daca nu reusiti sa gasiti "rezervatia"merita sa va plimbati prin padure.
recomandare!-nu incercati sa ajungeti la "rezervatie" mergand pe drumul care inconjoara padurea,este un drum neintretinut,multi copaci cazuti,maracini si iarba inalta,incercati sa ajungeti prin padure.

Participanti....vreo 40,majoritatea cunoscuti.Trebuie sa mentionez inca o data ca atunci cand participi la o plimbare/tura cu bicicleta trebuie sa te informezi dinainte despre traseu(localitati,obiective turistice,diverse repere,pentru o mai buna coordonare pe traseu)distanta,dificultatea traseului si cam ce tip de bicicleta este indicata,spun asta pentru ca si la aceasta tura au fost persoane care pe langa lipsa de antrenament au venit si cu biciclete total nepotrivite pentru drum,fapt ce le-a ingreunat si mai mult deplasarea,totodata tinand pe loc si pe alti participanti.Sunt de acord cu promovarea mersului pe bicicleta si cu atragerea oamenilor sa vina la plimbari in afara Bucurestiului,insa rog inca o data participantii sa se uite inainte pe traseul propus si sa isi evalueze fortele inainte de a participa.

Plimbarea a fost creata si promovata pe facebook
Multumesc Cristina Gugui pentru poze.

In pregatire -o plimbare la Schitul Bunea si zona din jurul orasului Targoviste



























Bike route 977950 - powered by Bikemap 

2 comentarii:

  1. Salut, buna ziua! In speranta ca mai vede cineva acest mesaj dupa 9 ani, doresc sa va intreb ceva. Am incercat si eu cu sotia sa facem o plimbare catre rezervatia de bujori. Am cautat si pe internet, am intrebat si localnicii inainte sa mergem pana acolo, dar am primit doar raspunsuri vagi apropo de locul unde se afla. Noi am lasat masina la intrarea in padure, pe soseaua... Bujorului, ce sa vezi. Drumul fiind in partea de est/dreapta al comunii Vlad Tepes. Apoi am luat-o la pas prin padure pe marcaj bulina rosie parca, inspre partea de sud, si ne-am apropiat destul de mult de DN41. Apoi am virat spre est si ne-am intersectat cu doua drumuri forestiere, iar la al doilea am luat-o inapoi pe el , pe marcaj triunghi galben pana am ajuns iar la masina (era in curba drumul). Plimbarea a fost foarte frumoasa, 4-5 ore, dar de rezervatia de bujori nu am dat. Mi-ati putea spune, va rog, exact unde e, sau si mai bine, sa-mi dati un pin-point pe Google Maps? Multumim si numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut. Din pacate nu iti pot da un reper fix asupra rezervatiei. Stiu doar ca acum doi ani era o zona in padure unde erau bujori, nemarcata si destul de vaga poteca spre ea. Stiu asta de la niste prieteni care au dat intamplator de ea. Nu mai este o rezervatie propriu zisa.

    RăspundețiȘtergere