miercuri, 25 septembrie 2013

Bucuresti-Cernica-Branesti-Vadu Anei-Tanganu-Cernica-Bucuresti

O tura aniversara,unde am pedalat alaturi de biciclisti vechi pe un traseu incropit la fata locului.O tura usoara,fara alergatura,intre prieteni,peste ogoare,prin paduri,pe langa lacuri.Traseul a inceput din Branesti unde am coborat pe langa lac pe poteca care merge la complex Pustnicu,apoi am traversat lacul in dreptul Manastirii Pasarea,si ne-am reintors in Branesti unde dupa ce am trecut calea ferata am facut dreapta catre digul ce face legatura cu padurea Pantelimon.Dupa o scurta pauza am continuat traseul prin padure mergand spre padurea Cucu,unde am dat un tur al padurii pe o poteca care trecea pe langa baltile de pescuit sportiv si ne-am reintors in soseaua care iese din Branesti si care traverseaza autostrada.Aici am facut iar dreapta si am mers pe marginea padurii pe langa baltile pentru pescuit sportiv revenind iar in soseaua care iese din Branesti.Mare parte din aceasta bucla am facut-o impingand bicicleta prin padure direct printre copaci printr-o perdea de vegetatie care ascundea poteca initiala.La iesirea din padure,in asfalt am traversat autostrada spre Vadu Anei si am facut dreapta pe un drum de pamant care ne-a dus serpuit pe langa o balta mare cu stuf si multe canale,drum care dupa aproximativ 4 kilometrii ne-a scos paralel cu autostrada pana la intrarea in Tanganu de unde am continuat pe asfalt prin Cernica pana in Bucuresti.












































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu