luni, 20 mai 2013

Pe bicicleta prin Giurgiu 2

Tura cu numarul 2 in judetul Giurgiu,tura in care imi trecusem pe lista obiectivelor ansamblul conacului Kogalniceanu din Dobreni,casa Gellu Naum din Comana si conacul Emil Gradisteanu din Budeni.Ultimul obiectiv l-am lasat pentru o tura viitoare,in locul lui alegand sa dau o tura prin padurea Comana.Traseul a fost urmatorul:Bucuresti-Berceni-Campurelu-Colibasi-Mironesti-Comana si retur.
Conacul din Dobreni este proprietate privata,este locuit de o familie de rromi nu stiu daca abuziv sau nu,nu am putut face multe poze,deoarece conacul este ascuns de un gard inalt si vegetatie deasa,insa se disting cladirile principale.Am marcat locatia pe wikimapia.Nu am gasit alte informatii despre el decat o clasare pe lista de patrimoniu a judetului Giurgiu.
Casa Gellu Naum,se afla in Comana,la 500 m de centru in drum spre Rezervatia Naturala Comana.
Fata de acum 2 ani cand am fost ultima data,padurea Comana mi se pare mai "aranjata" si mai frumoasa,cu toate ca atv-urile si masinile celor care vin la picnic trec chiar pe langa mesele amenajate in padure.
Aproximativ 75 km.










































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu